ליווי מאמני כלבים

בתחום אימון וטיפול הכלבים, כאשר מסיימים קורס אילוף, קורס כלבנות טיפולית או כל קורס אחר בתחום הכלבנות, אין כמעט ליווי והרבה מאיתנו מוצאים את עצמם די לבד במערכה. יש הרבה שאלות של התחלה, ניהול וארגון הזמן, התמדדויות עם מקרים מורכבים בפן הרגשי והמקצועי או התמדדויות שונות עם לקוחות.

מדובר בתחום עם המון לבד וזה יכול מאוד להקשות עלינו להתפתח ולהתקדם. 

לאחר שנים של ניסיון הבנתי את החשיבות הענקית של ליווי מקצועי גם מבחינה התפחותית מקצועית אבל גם מהצד הרגשי במטרה לשפר את איכות העבודה, את התקשורת עם הלקוחות, עם הקולגות ולייצר הצלחות ושיתופי פעולה.

ישנה חשיבות אדירה לליווי, על אחת כמה וכמה בתחום הכלבנות הטיפולית שבו אנחנו נוגעים בנפש האדם וחשוב שנשמור גם על עצמנו בדרך הזאת.

מה אני מציעה?

הדרכה וליווי אישי באופן פרטני או באופן קבוצתי עם מנחה נוסף, רון מורד מאמן כלבים ומטפל בבעיות התנהגות בגישה החיובית.

מרחב משותף שעוזר לתמוך גם במי שמתחיל/ה את דרכו בתחום וגם מי שכבר ותיק בתחום  – מקום בו יהיה אפשר לקבל תמיכה, ייעוץ ולמידה באופן קבוע ומסודר. 

המפגשים מתאימים לכל מי שרוצה להניע את העסק ולשמור עליו, לפתור בעיות וגם לכל אלו שנתקלים בקשיים והתנגדויות ומחפשים ייעוץ או אפילו סתם אוזן קשבת. הערך המוסף הוא כמובן להיות ביחד, להכיר וללמוד אחד מהשנייה ולקבל ליווי ותמיכה – פרטני/קבוצתי. 

מפגש פרטני:

במפגש אחד על אחד של עד שעה המתקיים בזום או אצלי בקליניקה נוכל לדון על כל נושא שקשור בעסק שלכם. איך לדבר ולאמן אנשים ובעלי כלבים, מה לעשות במקרים שונים מבחינת עבודה מקצועית עם הכלב, איך להתמודד עם קשיים שונים שעולים בעבודה שלנו ועוד.

נשמע לכם/ן כמו בדיוק מה שאתם זקוקים לו? 

תרימו טלפון ונדבר.

ליווי קבוצתי:

הקבוצות שלנו פונות בעיקר לעולם אימון הכלבים ופחות לעולם הכלבנות הטיפולית. אנחנו דנים על סטאדי קייס של חברי הקבוצה או שלנו, אפשר גם לדבר על הכלבים האיישים והתמודדיות השונות.

במסגרת הליווי הקבוצתי ניתן מענה מקצועי על המקרים, ליווי ותמיכה כשצריך, הפגת בדידות במקצוע שלנו ויצירת קשרים חדשים ובעצם על כל מה שיעלה וקשור ונוכל ללמוד אחד מהשני/ה בתוך הקבוצה.

8 מפגשים המתקיימים אחת לשבועיים, כל מפגש שלוש שעות. חלק פרונטלי וחלק בזום כאשר יש קבוצת וואטצאפ שאפשר להתייעץ בה באופן יומיומי עם חברי הקבוצה ואני ורון מגיבים כן כמובן.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לקישור הבא:

https://ronmorad.ravpage.co.il/study.case?fbclid=IwAR3RycRX7RYPEMeuYW1J_lvrwV_jDjr4uS-pkCqiXXeekwrsaRwwvYWd0MU

מעיין מספרת על עצמה:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.